surasanat.ir

ساخت وبلاگ

نوار نقاله سیستم های انتقالی هستند که در صنایع مختلف به جهت جا به جایی و انتقالانواع مختلف محصولات به کار برده می شود . این نوع از سیستم ها با دو نام مختلف درصنعت معروف می باشند که مهم ترین آن نوار نقاله و دیگری نیز تسمه نقاله می باشد .از لحاظ کاربردی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها در عنوان اسمی متفاوت ازهم می باشند .در دنیای امروزی که صنعت و فناوری همواره در حال پیشرفت بوده و نیز انجام کارها به صورت اتوماسیون انجام می شود و نقش نیروهای انسانی به مرور زمان کمرنگ تر می شود ، نیاز به انواع نوار نقاله ها در صنعت احساس می شود .

 

تفاوت نوار نقاله و تسمه نقاله

 

معمولا در صنعت برای انتقال محصولات و کالاهایی که دارای ابعاد مشخصی بوده و شکل معینیدارند ، از نوار نقاله ها استفاده می شود که نوار انتقال دهنده به صورت زنجیری بوده و به این طریق انتقال محصولات انجام می شود . از طرفی دیگر نوعی از محصولات وجود دارند که دارای حالت و شکل خاصی جهت انتقال نمی باشند که از آن جمله می توان به انتقال موادفله ای همچون پودر رنگ ،خاک و سیمان و … اشاره کرد . نوار نقاله، تسمه نقاله، قیمت نوار نقاله این نوع از محصولات به دلیل عدم وجود شکل و ابعاد مشخص ، در صورت استفاده از نوار نقاله های زنجیری ، مواد از زنجیر عبور کرده و به زمین منتقل می شوند و در نتیجه برای انتقال این گونه از مواد از تسمه نقاله ها استفاده می شود که نوار انتقالی از جنس تسمه بوده و دیگر مواد از روی آن ریزش نمی کنند و درواقع پایه ی انتقال در این نوع از کانوایرها ، تسمه می باشد . تمامی موارد گفته شده به صورت تعریف درست و صحیح این سیستم های انتقال می باشد ، ولی در واقعیت کلامی ، نوار نقاله و تسمه نقاله همان سیستم انتقالی می باشد که برای جا به جایی انواع مختلف مواد و محصولات از آن ها به کار گرفته می شود .

 

 

 

نوار نقاله در تهران

تهران به عنوان قطب صنعتی کشور ، انواع صنایع تولیدی را در خود جای داده است که ماشین سازی سورا صنعت  نیز یکی از مجموعه های تولیدی می باشد که در این شهر واقع شده و به عنوان بزرگترین تولید کننده نوار نقاله در کشور فعالیت می کند . به طور مثال یکی از بزرگترین تولیدی های این مجموعه ، نوار نقاله تلسکوپی ، می باشد که به صورت تخصصی تولید آن در کشور تنها در دو تا سه مجموعه انجام می شود که بزرگترین این تولیدکننده ها ، س.را صنعت  می باشد .فعالیت تولید انواع مختلف نوار نقاله ها در فروشگاه تهران مربوط به بیش از ده سال پیش می باشد . نوار نقاله های تولید شده در این مجموعه به صورت کاملا حرفه ای انجام شده و دقیقا بنابه درخواست مشتری انجام می شوند . 

 

لیست قیمت نوار نقاله در تهران

 

تهران به عنوان شهر صنعتی ، همیشه از لحاظ قیمتی نسبت به سایر شهرها مناسب تر بوده و سود کمتری را برای کار خود در نظر می گیرد . ماشین سازی سوراصنعت  نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده ها در این شهر ، تنها رضایت مشتری را مدنظر گرفته و به سود کمتری می اندیشد . از طرفی این مجموعه  به دلیل حذف واسطه ها ، قیمت تولیدی را برای مشتریان عزیز عرضه می کند که این موضوع باعث می شود تا خریدار با هزینه ی کمتری صاحب یک سیستم انتقال با تمامی تجهیزات شود ونیز کیفیت این سیستم نسبت به سایر مدل های مشابه خود بسیار بالا می باشد .

 

 

 

نوار نقاله های بارگیری و قیمت آن ها در تهران همانطور که گفته شد در دنیای امروزی ماشین ها جای تمامی نیروهای انسانی و کار یدی گرفته و درواقع می توان گفت که ماشین ها با پیدایش خود ، کار با دست را حذف کرده و خود جایگزین تمامی کارها در بخش های مختلف صنعت شده اند .از جمله یکی از مهم ترین و کاربردی ترین سیستم های انتقال که در صنایع مختلف به کار برده می شود ، نوار نقاله های بارگیری می باشد . بارگیری بزرگترین دغدغه شرکت ها و مجموعه های بزرگ می باشد که انجام این پروسه بسیار زمان بر بوده و هزینه های هنگفتی را با خود دربر دارد. از جمله مهم ترین نوارنقاله هایی که در این زمینه کارایی بسیار بالایی را از خود نشان می دهند ، می توان به کانوایرهای بارگیری اشاره کرد که کاربرد آن ها به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه ی انتقال و درواقع بارگیری انواع مختلف محصولات و کالاها در صنعت می باشد.

 

ساختار و کاربرد نوار نقاله های بارگیری در صنایع مختلف

 

ساختار این نوع از نقاله ها از پروفیل 40*40 می باشد که از استحکام و کارایی بسیار بالاییبرخوردار بوده و عمر مفید طولانی ای به هنگام استفاده از آن ها دارند … شاسی دستگاه مهم ترین بخش از آن را تشکیل می دهد که مقاومت و استحکام سازه نیز به این بخش از سیستم بستگی دارد . علاوه بر آن به دلیل اینکه دستگاه دارای وزن بالای یک تنی می باشد نیاز است که حتما از چرخ جهت جا به جایی راحت تر دستگاه استفاده شود و از این جهت برروی این سیستم از دو چرخ گردان در ابتدای دستگاه و نیز دو چرخ پیکانی روکش لاستیکی به کار برده می شود تا جا به جایی دستگاه را سهولت بخشد . مورد بعدی که یکی دیگر از مهم ترین اجزای این سیستم می باشد ، بلت کانوایر آن جهت انتقال انواع مختلف محصولات و مواد مختلف می باشد . تیسمه نقاله های بارگیری به صورت لاستیکی و از نوع معمولا آج دار می باشد که به جهت جلوگیری از ریزش کیسه ها و کارتن ها به کار گرفته می شود و نیز از استحکام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشند . معمولا هم عرض به کار گرفته شده برای ساخت دستگاه در حدود عرض 60 سانتی متری می باشد. مورد بعدی مربوط به رولیک های به کار گرفته شده در زیر دستگاه و نیز زیر تسمه می باشد که رولیک های رفت و برگشتی نام گرفته می شوند و دارای انواع قطرهای مختلفی از جمله قطر 6 و نیز قطر 7 می باشند . به هنگام انتخاب رولرها ، با توجه به وزن محصولات انتقالی انتخاب می شوند که در صورت برخورداری از وزن بالا ، قطر لوله ی به کار برده شده قطور تر در نظر گرفته می شوند. کاربردی ترین نوع رولیک ها قطر 6 به صورت جوشی و یا پرسی می باشد .

 

نتیجه گیری 

شرکت سورا صنعت طراح و سازنده ی انواع نوارنقاله استیل و اهن  با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ، امکان طراحی و ساخت در ارتفاع و ابعاد مورد نیاز شما مشتریان گرامی را دارا می باشد.

شماره تماس 09397700612
surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,نوار نقاله , نویسنده : omid surasanat بازدید : 78 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 13:30

امروزه به دلیل گستردگی تولید و صنایع، شرکت ها و کارخانجات مواد غذایی به دستگاه هایی برای افزایش بهره وری و سود در تولید نیاز دارند. دستگاه های پرکن گرانولی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شوند که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند.با استفاده از این دستگاه ها، بسته ها و یا سلفون ها را از موادی مثل نمک، چای، لوبیای قهوه، آب نبات، میوه های خشک، تکه های ماکارونی کوچک، مواد غذایی ،سبزیجات، میان وعده ها، غذاهای حیوانات اهلی و غیره را پر می کنند.ماشین سازی سورا صنعت سازنده انواع کیسه پرکن پودری و گرانولی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشید.در این مقاله سعی کردیم راجع به دستگاه کیسه پر کن گرانولی اطلاعاتی مفید در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید.

 

دستگاه های گرانولی سه دسته هستند:


• دستگاه  کیسه پرکن مواد پودری
• دستگاه پرکن گرانولی 
• دستگاه پرکن مواد پودری درشت


انواع دستگاه های پرکن گرانولی با توجه به مواد غذایی که بسته بندی می کنند، طبقه بندی می شوند.انواع مختلف این دستگاه تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند اما ممکن است که در بسته بندی بعضی از مواد غذایی مراحل مختلفی نیاز باشد.در تولید و ساخت این دستگاه ها از سنسورهای دیجیتال برای افزایش دقت استفاده شده است. طراحی و ساخت به گونه ای صورت گرفته است که فرایند اجرایی باسرعت ودقت بالایی انجام شود.فناوری و همچنین قدرت پردازش پیشرفته باعث شده است تا استفاده از این دستگاه بسیار راحت باشد.

 


انواع دستگاه های پرکن گرانولی چه ویژگی هایی دارند؟

 

انواع دستگاه های پرکن گرانولی دارای عملکردهای مختلفی هستند. این دستگاه ها دارای اتوماسیون خطی بوده و به صورت اتوماتیک عمل می کنند.فناوری منحصر به فردی در آن ها وجود دارد و امروزه در برندهای مختلفی تولید می شود. قابلیت های ویژه ای هم در آن قرار داده شده است مثل قابلیت تغییر کنتور کانتینر با قطعات کوچک، سرعت عمل بالا و بسته بندی در زمان کم.علاوه بر این، این دستگاه ها دارای استحکام و همچنین دوام بالایی هستند.همچنین این دستگاه ها قابلیت این را دارند که سیستم های جداگانه ای را به آن ها متصل کرد.به این جهت به این دستگاه ها گرانولی گفته می شود که برای بسته بندی مواد غذایی جامد که به صورت پودر، دانه درشت و پودری درشت هستند، ساخته شده است. دستگاه های توزین دار هم در دسته بندی انواع دستگاه های پرکن گرانولی قرار می گیرند که شامل دستگاه های تک توزین، دو توزین، چهار توزین و ده توزین می شود.

 

دستگاه های کیسه پرکن مواد پودری گرانولی ماشین سازی سورا صنعت  :

 

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که وزن مشخصی پودر و موادی که در آن قرار داده می ‌شود را بسته بندی می کند. عملکرد این دستگاه به این شکل است که باید کیسه یا سلفون مورد نظر را قرار داده و بعد از آن باید پدال دستگاه فشار داده شود.قسمت های مختلفی در دستگاه باید فعالیت خودشان را آغاز کنند که یکی از آن ها بازوهای پنوماتیکی هستند. بعد از اینکه این بازوها فعال شدند، کیسه را نگه می دارند تا مواد به داخل آن ریخته شوند. بعد از آن موتور دستگاه شروع به کار خواهد کرد.وزن مواد بر روی مانیتور دستگاه قابل مشاهده است و به راحتی می توان آن را تنظیم کرد. در نهایت پودر به داخل کیسه یا سلفون ریخته شده و این چرخه برای تعداد بسته های مورد نیاز انجام می شود.این اقدامات در مدت زمان بسیار کم صورت می گیرد. البته مدت زمان و سرعت این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه های توزین دار چندان قابل توجه نیست.دستگاه های پرکن پودر از پرکاربردترین انواع دستگاه های پرکن گرانولی است. با توجه به نوع مواد غذایی که بسته بندی می شود، جنس پاکت هم متفاوت خواهد بود.

ویژگی های دستگاه پرکن گرانولی توزین دار سورا صنعت :

 

دستگاه های پرکن توزین دار در مقایسه با دستگاه های دیگر سرعت عمل بیشتری دارند و با دقت بیشتری کار بسته بندی را انجام می دهند.سرعت عمل این دستگاه ها به تعداد توزین های موجود در انواع دستگاه های پرکن گرانولی توزین دار بستگی دارد، بنابراین هر چقدر که تعداد توزین ها بیشتر باشد، قیمت دستگاه بیشتر خواهد بود.

 

دستگاه های توزین برای بسته بندی مواد گرانولی چه مزایای دارند:

 

• در مواردی که تولیدات گسترده ای مد نظر باشد بهتر است که دستگاه های با توزین بیشتر تهیه و استفاده شود تا سرعت کار بیشتر شود. و استفاده از نوار نقاله 
• دستگاه های توزین دار کارکردی الکترومکانیک پنومانیک دارند و به صورت کاملاً اتوماتیک کار می کنند.
• امکان بسته بندی چندتایی بدون تعویض قطعات
• امکان تنظیم قطعات با توجه به شرایط

دستگاه های پرکن به صورت نیمه اتوماتیک هم هستند. موضوع قابل توجه در مورد این نوع دستگاه ها، امکان اضافه کردن دستگاه تاریخ زن و موارد دیگر است.
دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی مواد دارویی، شیمیایی و غیره هم استفاده می شوند.کاربردهای گسترده ی این دستگاه ها باعث شده است تا در مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته و به کار بسته بندی مواد سرعت زیادی ببخشند.

 

مزایا و کاربردهای انواع دستگاه های پرکن گرانولی کدام است؟

 

• با استفاده از دستگاه های بسته بندی و پرکن، بسته هایی که تولید می شوند، کاملاً یکسان هستند.
• دقت و سرعت در تولید بسیار حایز اهمیت است که در دستگاه های توزین دار و اتوماتیک بیشتر است.
• امکان تجهیز کردن دستگاه و اضافه کردن امکانات جدید و دلخواه به آن
• قیمت این دستگاه ها متغیر است و می توان با در نظر گرفتن کسب و کار و میزان استفاده ای که قرار است از این دستگاه داشته باشد، دستگاهی را خریداری کرد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر رفع نیاز مناسب باشد.

 

انواع دستگاه های بسته بندی برای مواد غذایی مختلف و یا بسته بندی مصالح ساختمانی وجود دارند که کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهند. فقط باید در انتخاب دستگاه دقت زیادی به خرج داد، زیرا هر مدل دارای امکانات خاصی است و باید براساس آن انتخاب صورت گیرد.انواع دستگاه های پرکن گرانولی تقریباً کارایی یکسانی دارند اما کیفیت های متفاوت در آن ها دیده می شود. دستگاه های پرکن گرانولی صرفاً برای مواد پودری استفاده می شوند.دستگاه های توزین دار که یکی از پرکاربردترین لوازم در تولیدات کارخانجات هستند، برای بسته بندی مواد خشک مثل قند، شکر، چای و غیره استفاده می شوند.
دستگاه های اتوماتیک با سرعت و کیفیت بالاتری کار می کنند و به همین دلیل در مواردی که حجم موادی که باید بسته بندی شوند زیاد است، از این دستگاه ها استفاده می شود.

نتیجه گیری 

ماشین سازی  سورا صنعت طراح و سازنده ی انواع پرکن گرانولی و پرکن پودری با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ، امکان طراحی و ساخت در ارتفاع و ابعاد مورد نیاز شما مشتریان گرامی را دارا می باشد.

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت,دستگاه کیسه پر کن,قیمت کیسه پر کن , نویسنده : omid surasanat بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 12:36

گروه ماشین سازی سورا صنعت در زمینه طراحی ، ساخت و مشاوره انواع ماشین آلات صنعتی شمع سازی در خدمت مشتریان گرامی می باشد. در حال حاضر دستگاه پرکن خطی شمع وارمر ماشین سازی سورا صنعت اولین دستگاه اتوماسیون شده ی صنعت ماشین سازی شمع در داخل کشور می باشد که قابلیت تولید شمع وارمر در تیراژ PCS/MIN 3500 را دارا می باشد که نسبت به دستگاه های سنتی و قدیمی تر این بخش،دارای 4 برابر سرعت بیشتر می باشد.

 

ویژگی های دستگاه شمع وارمر خطی سورا صنعت : • اولین سازنده ی دستگاه شمع وارمر به صورت خطی • مجهز به سیستم حرارتی مستقل جهت تنظیم دمای پارافین • دقت بالای وزن کاپه های پر شده توسط دستگاه • به حداقل رساندن نیروی انسانی در خطوط تولید • صرفه جویی فوق العاده در هزینه های تولید و در نتیجه هزینه کمتر به دلیل ظرفیت بیشتر و نیروی انسانی کمتر • دارای نمایشگر لمسی و سیستم PLC • استفاده از قطعات تزریق آلمانی • دارای مخزن استیل 304 • استفاده از رنگ الکترواستاتیک درشاسی دستگاه • دارایی گارنتی 12 ماهه • 124 ماه خدمات پس از فروش • نمایش وضعیت عملکرد دستگاه • دارای سیستم عیب یاب داخلی • دارای شمارنده تعداد کاپه های پر شده • قابلیت افزایش تعداد نازل ها جهت افزایش تیراژ تولید

شماره تماس 09397700612

ادرس سایت:https://surasanat.com/

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,دستگاه شمع وارمر,دستگاه شمع قلمی, نویسنده : omid surasanat بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 12:01

گروه ماشبن سازی سورا صنعت در زمینه طراحی ، ساخت و مشاوره انواع ماشین آلات صنعتی دستگاه بالابر z و سبزی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.
دستگاه بالابر Z یکی از دستگاه های پر استفاده در حوزه بسته بندی انواع محصولات غذایی به شمار می آید. طراحی و شیوه کارکرد این نوع بالابر به گونه ای است که دامنه استفاده از آن را افزایش داده است. نام این بالابر برگرفته از شکل ظاهری آن است که مشابه با حرف لاتین Z ساخته شده است. این طراحی دستگاه سبب شده تا بتوان بدون محدودیت و اشغال فضا آن را با ارتفاع های مختلف و متناسب با انواع دستگاه های بسته بندی تولید نمود.با حرکت کاسه های بالابر، مواد گرانولی موجود در داخل مخزن با استفاده از ویبراتور به آرامی درون آنها ریخته شده و با رسیدن کاسه به انتهای مسیر، مواد به درون مخزن دستگاه اصلی ریخته شده و این امر به صورت مداوم انجام می گیرد. امکان ساخت بالابر Z بر اساس سفارش خریدار و در ارتفاع خواسته شده وجود دارد


.ویژگی های دستگاه بالابر Z سورا صنعت :
• مجهز به مخزن و سینی ویبره
• به حداقل رساندن نیروی انسانی در خطوط تولید
• استفاده از رنگ الکترواستاتیک درشاسی دستگاه
• قابلیت طراحی بالابر در 2 نوع پیاله ی بزرگ و معمولی
• دارایی گارنتی 12 ماهه
• 124 ماه خدمات پس از فروش
• امکان ارسال دستگاه به سراسر کشور
گروه ماشین سازی سورا صنعت آماده همکاری با ارگان های مختلف جهت تامین انواع دستگاه بالابر Z و پودری به صورت صنعتی می باشد.


شماره تماس: ۰۹۱۹۲۶۶۷۷۱۵

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : بالابر زد,بالابر ,دستگاه بالابر پودری,دستگاه بالابر زد,سورا صنعت , نویسنده : omid surasanat بازدید : 81 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 17:31

آشنایی با شمع وارمر

شمع به عنوان یک محصول کاربردی است که به عنوان منبع نور و گرما شناخته می‌شود. زمانی که فیتیله نخی موجود درون شمع به انتهای خود برسد، شمع خاموش می‌شود. در زمان‌های گذشته به دلیل عدم روشنایی کافی، از شمع به عنوان منبع اصلی تولید نور استفاده می‌شده است. امروزه با وجود سیستم روشنایی، شمع وارمر به عنوان یک محصول تزئینی برای دکوراسیون داخلی منزل است.

اگر به شکل دقیق‌تر به توضیح شمع وارمر چیست بپردازیم، باید بیان کنیم که این شمع‌ها با داشتن ظاهری بسیار شیک و متنوع می‌توانند به عنوان یک محصول کاربردی جهت لوکس کردن طراحی محیط داخلی مورد استفاده قرار بگیرند. شمع‌ وارمر دارای کاربرد متعدد است که از جمله آن می‌توان برای گرم نگه داشتن غذا بر روی سفره غذا اشاره کرد.

همچنین وجود شمع‌های وارمر باعث می‌شود تا اگر بخواهید یک محیط عاشقانه و دلنواز را ایجاد کنید، بتوانید با توجه به سلیقه‌ی خود یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

 

 

شمع وارمر تزئینی

حال که متوجه شدید شمع وارمر چیست بهتر است بدانید که این نوع از شمع‌ها به مدل‌های تزئینی نیز تقسیم بندی می‌شوند. شمع سکه‌ای از جمله شمع‌های تزئینی قابل خریداری است که برای تزئین محیط‌های مختلف مانند محل کار، سفره عقد، سفره هفت سین و غیره مورد استفاده خانواده‌های خوش سلیقه قرار می‌گیرد. شمع‌های سکه‌ای به دلیل داشتن ظاهر کوچک می‌توانند دیزاین منزل را فوق العاده شیک نمایند.

اگر بخواهید یک محیط دلنشین و پر انرژی داشته باشید می‌توانید از شمع‌های سکه‌ای و تزئینی استفاده کنید. بسیاری از افراد با دانستن سوال شمع وارمر چیست و آشنایی کامل با عملکرد این نوع از شمع‌ها می‌توانند برای مراسم‌های مختلف از آن استفاده کنند. شمع‌های تزئینی بدون پارافین بوده که مانع ایجاد دود در محیط می‌شوند.

بسیاری از افراد با سلیقه برای این که بتوانند یک میهمانی شبانه خاطره انگیز را ایجاد کنند از شمع‌های وارمر استفاده می‌کنند. برخی از شمع‌های تزئینی موجود در بازار به شکل معطر بوده که قادر است فضا را خوشبو نماید.

 

ویژگی‌های ظاهری شمع وارمر

پس از بررسی سوال دستگاه شمع وارمر چیست بهتر است به ویژگی‌های ظاهری این محصول بپردازیم. شمع وارمر دارای ظاهر کوچک است که در قالب آلومینیوم می‌تواند با ایجاد رنگ‌های درخشان باعث زیبایی محیط شود. در تولید شمع‌های وارمر جهت شناور نبودن فیتیله و برای حفظ ظاهر محصول، نخ به بخش فلزی قالب متصل است. تنوع رنگ‌بندی این گونه محصولات به گونه‌ای است که طرفداران زیادی در بین عموم مردم دارد.

شمع وارمر به دلیل نوع تولید آن پس از سوختن کامل نیازی به تمیز کردن نداشته و به راحتی می‌توان آن را دور انداخت. اگر بخواهید از یک شمع تزئینی مناسب جهت زیباسازی محیط استفاده کنید بهتر است شمع وارمر را مدنظر داشته باشید.

آشنایی با کاربردهای شمع وارمر

حال که با موضوع شمع وارمر چیست آشنا شدید و جزئیات این شمع را بهتر شناختید بهتر است در مورد کاربردهای آن اطلاعات خود را تکمیل کنید. شمع وار به عنوان شمع‌های کوچکی شناخته می‌شوند که به صورت دایره‌ای شکل و یا اشکال مختلف هندسی در بازار جهت خرید وجود دارند. پوشش این نوع از شمع‌ها از آلومینیوم بوده و برای مکان‌های مختلف کاربردی هستند.

با توجه به الگوریتم به کار رفته در تولید این نوع از شمع‌ها، می‌توان انتظار داشت که مدت زمان سوخت بالایی داشته باشند و به صورت میانگین می‌توانند حدود 4 ساعت بدون وقفه روشن بمانند. بهترین کاربرد شمع وارمر برای تزئین مجالس مختلف است که افراد با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود می‌توانند شمع وارمر بدون بو و یا معطر را انتخاب کنند.

در حال مطالعه مقاله شمع وارمر چیست هستید و اگر به عنوان یک فرد هنرمند بخواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، می‌توانید با شیوه ساده شمع وارمر قلبی و مدل‌های مختلف را در منزل تهیه کنید. برای این کار کافی است یک ظرف قلبی تهیه کرده و پارافین ژله‌ای داشته باشید

 

قیمت دستگاه شمع وارمر چقدر است ؟

پارامترهای مختلفی در قیمت نهایی دستگاه شمع وارمر مؤثر است که از مهم‌ترین آن می‌توان به اندازه شمع، شکل و شمایل آن، مواد به کار رفته در تولید دستگاه ، نوع متریال به کار رفته در دستگاه اشاره کرد. هر کدام از موارد گفته شده می‌تواند در قیمت نهایی دستگاه شمع وارمر مؤثر باشد. هر شرکتر با توجه به محیط کار و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند یک مدل از دستگاه شمع وارمر را خریداری کند.

شرکت سورا صنعت طراح و سازنده ی انوا دستگاه شمع وارمر خطی با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ، امکان طراحی و ساخت در ارتفاع و ابعاد مورد نیاز شما مشتریان گرامی را دارا می باشد.

ویژگی های دستگاه شمع وارمر

اولین سازنده ی دستگاه خطی شمع وارمر
به صورت 10 نازله ،20 نازله و 40 نازله
مجهز به 2 نوار نقاله
سیستم پر کن کاملا اتوماتیک
مجهز به سیستم برقی plc
مجهز به hmi
مخزن استیل 304
نوار نقاله ی توری زنجیر دار

نتیجه گیری

صنایع ماشین آلات شمع سازی سورا صنعت اولین و بزرگ ترین تولید کننده انواع دستگاه های شمع سازی، دستگاه تولید شمع وارمر، دستگاه تولید شمع استوانه، دستگاه تولید شمع قلمی، دستگاه تولید شمع های تولدی، دستگاه تولید شمع لاله، دستگاه تولید شمع میله ای و دستگاه تولید مداد شمعی
امکان سفارش دستگاه شمع سازی مطابق با نیازمشتریان نیزفراهم است.

شماره ی تماس برای خرید

09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : شمع وارمر,شمع قلمی,دستگاه شمع وارمر,دستگاه شمع قلمی, نویسنده : omid surasanat بازدید : 61 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 17:28

تولید شمع قلمی توسط کارگاه‌ ها و کارخانه‌ های بسیاری صورت می‌ گیرد و نمونه ‌های موجود در بازار از نظر شکل، اندازه و مدل با یکدیگر تفاوت‌ های بسیاری دارند. مشتریان می‌ توانند با توجه به نوع نیاز خود اقدام به خرید شمع قلمی کوچک و یا بزرگ نمایند. ماشین سازی سورا صنعت سازنده انواع ماشین آلات شمع سازی بخصوص دستگاه شمع وارمر اتوماتیک،دستگاه شمع قلمی و... آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

شمع قلمی چیست؟

شمع قلمی به شمع‌ هایی گفته می‌شود که حالتی بلند، باریک و استوانه‌ ای مخروطی دارند. این نوع شمع‌ها از قدیمی‌ ترین و پرمصرف‌ ترین انواع شمع در طول تاریخ به حساب می‌ آیند. تنوع شمع در گذشته به شکل امروزی نبوده و شمع قلمی دست ساز بیشترین کاربرد را داشتند. بیشترین و قدیمی‌ترین کاربرد مناسبتی شمع قلمی طلایی و یا دیگر رنگ‌ ها می‌ توان به استفاده از این شمع‌ ها در شمعدان‌ های سفره عقد و یا استفاده در مکان‌های مذهبی مانند سقاخانه و مساجد اشاره کرد.

برای درست كردن شمع قلمي مرغوب، باید از مواد اولیه عالی و اصل استفاده نمود. از جمله مواد اولیه اصلی در تولید شمع قلمی باید به انواع پارافین اشاره کرد. انواع رنگ‌ ها و قالب‌ ها نیز در ساخت شمع قلمی بدون اشک کاربرد دارند. شمع قلمی پیچی، شمع قلمی کلیسایی و شمع قلمی شیشه ای از انواع شمع‌های قلمی قالبی هستند که در بین مشتریان طرفداران زیادی دارند.

 

کاربرد انواع شمع قلمی

مهم‌ترین کاربرد شمع قلمی، می‌توان به مجالس مناسبتی اشاره کرد. این شمع‌ ها طراحی بسیار ساده و بی‌ پیرایشی دارند و با تنوع رنگی زیاد مانند شمع قلمی آبی، قرمز و دیگر رنگ‌ها می‌توان آن‌ ها را برای مراسمات مختلف انتخاب نمود. اغلب در مراسمات عزا، شمع قلمی مشکی، مجالس مذهبی، شمع قلمی سبز و در مراسمات عروسی از شمع قلمی قرمز، طلایی و سفید استفاده می‌شود.
امروزه در هنر میزآرایی و سفره‌ آرایی، استفاده از شمع، مخصوصا شمع‌های قلمی کاربرد زیادی دارد. در واقع در پذیرایی‌های امروزی، شمع‌ها نقش پررنگی داشته و جزو ملزومات اصلی دکور مجالس به حساب می‌آیند. استفاده از شمع‌های قلمی در اندازه‌های مختلف برای مراسمات تولید نیز رایج است. شمع تولد قلبی و شمع تولید باریک از جمله این نوع شمع‌ها هستند که در مراسم تولد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شمع قلمی بدون اشک و دود چیست؟

در زمان خرید شمع قلمی، شمع‌ های بدون دود و اشک نیز معرفی می‌شوند. قیمت شمع قلمی ساده، به نسبت شمع‌های بدون اشک کمتر بوده و علت این اختلاف قیمت نیز کیفیت بالای بدنه در ساخت شمع‌های بدون اشک و دود است.

برخی از انواع شمع‌ قلمی از چربی‌ های حیوانی تولید می‌شوند که دود بسیاری داشته و خیلی زود می‌سوزند. این دود غلیظ به علت بد سوختن پارافین شمع است. شمع‌هایی که از موم طبیعی تولید می‌شوند اما بسیار آرام می‌سوزند و کیفیت بالایی دارند. قیمت این نوع شمع‌ها به دلیل کیفیت بالاتری که دارند، به مراتب گران‌تر از شمع قلمی ارزان است.

 

چگونه شمع قلمی بدون دود می‌سوزد؟

مهم‌ترین عامل در دود نکردن شمع قلمی، صاف بودن شمع است!! در صورتی شمع‌ ها صاف بسوزند، نه دودی دارند و نه اشک تولید می‌کنند. زمانی که شمع کج باشد، حرارت در یک سمت آن بیشتر شده و پارافین آنطور که باید به طور کامل نمی‌سوزد. این اصلی‌ترین علت استفاده از شمعدان و جاشمعی بوده تا شمع‌ها را صاف نگهدارند. یکی دیگر از دلایل دود کردن شمع‌ ها، بلند بودن فیتیله آن‌ ها است. بهتر در هنگام درست کردن انواع شمع قلمی تا حد امکان فیتیله را کوتاه کرد.

جریان هوا در زمان روشن کردن شمع یکی دیگر از دلایل دود کردن شمع بوده که توصیه می‌شود شمع، دور از جریان هوا به طور مثال کولر، پنجره و غیره روشن شود.

 

انواع موم مورد استفاده در شمع قلمی

موم اصلی ترین ماده اولیه در تولید شمع قلمی بوده که هر کدام از انواع آن‌ها دمای ذوب متفاوتی داشته و به مواد افزودنی مختلف واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند. به طور کلی هرچه دمای ذوب موم کمتر باشد، جنس موم نرم‌تر خواهد بود. در ادامه انواع موم مورد استفاده در تولید شمع‌های قلمی عنوان می‌شوند.

پارافین و انواع آن

یکی از رایج‌ترین انواع موم، پارافین بوده که دارای دمای ذوب متفاوتی است. این نوع از موم را در انواع شمع‌ها مانند شمع قلمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ترکیبات اصلی پارافین، روغن‌های طبیعی وجود نداشته و نمی‌توان مانند موم‌های دیگر پایه‌های روغنی معطر از آن‌ها ایجاد نمود. در صورتی که از روغن‌های معطر در ترکیبات پارافین استفاده شود، روغن به صورت لایه‌ای جداگانه قرار می‌گیرد.

ساخت شمع قلمی با موم عسلی

همانطور که از اسم این نوع موم مشخص است، از عسل بدست می‌آید. موم‌های عسلی بسیار خوشبو و معطر بوده و به آرامی می‌سوزند. قیمت انواع شمع قلمی ساخته شده با موم عسل، بسیار بالاتر از قیمت شمع قلمی ۲۰ سانتی ساده خواهد بود.

موم حیوانی

همانطور که مشخص است موم حیوانی از چربی‌های بدن حیوانات ساخته می‌شود. موم حیوانی جزو ارزان‌ترین و نامرغوب‌ترین انواع موم بوده که امروزه کمترین استفاده را دارد.
دود حاصل از سوختن این موم بسیار زیاد بوده و بوی نامطبوعی در زمان سوختن از خود ساطع می‌کند. دمای ذوب شمع‌های ساخته شده با موم حیوانی پایین بوده و به سرعت تمام می‌شوند. شمع قلمی ساخته شده با موم حیوانی که با پارافین مخلوط شده است، در شام غریبان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تشخیص این نوع موم می‌توان به نرم بودن آن نسبت به پارافین و دود زیاد آن توجه کرد.

شمع قلمی ساخته شده با ژل

نقطه ذوب موم‌های ژلی بسیار بالا بوده و معمولا در ساخت شمع‌های تزئینی استفاده می‌شود. این نوع موم‌ها شفاف و بی‌رنگ بوده و معمولا در ساخت شمع‌های قلمی که درون آن‌ها چیزی قرار می‌گیرد، استفاده خواهد شد.

شمع قلمی با موم سویا

قیمت شمع قلمی شاخته شده با موم سویا مانند قیمت شمع تولد ساده نسبتاً کم بوده و به خوبی می‌سوزد. موم سویا را می‌توان با روغن‌های طبیعی مخلوط نمود که این کار موجب معطر شدن شمع خواهد شد. نقطه ذوب این نوع شمع‌ها بسیار متفاوت بوده و خرید شمع قلمی رنگی معطر ساخته شده با موم سویا، قیمت مناسبی نسبت به سایر موم‌ها دارد. در حال حاضر طرفداران شمع‌های معطر افزایش یافته و در نهایت استفاده از این نوع موم نیز افزایش یافته است.

قالب شمع قلمی

برای ساخت انواع شمع قلمی، از قالب‌ های متنوعی استفاده می‌شود. هر کدام از این قالب‌ها خصوصیات خاص خود را دارند و در شکل‌گیری شمع‌ها موثر هستند. از جمله قالب شمع قالبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• قالب‌های سیلیکونی
• قالب فلزی شمع قلمی
• قالب‌های برش
• قالب‌های دو تکه و یک تکه

بسیاری از افراد به دنبال ساخت انواع شمع هستند و با خرید قالب شمع قلمی از جنس‌های پلاستیکی، فلزی، شیشه‌ای و سفالی اقدام به انجام این کار می‌کنند. یکی از بهترین انواع قالب‌ها برای ساخت شمع قلمی، قالب‌های شیشه‌ ای هستند که در نهایت شمعی صاف، صیقلی و یکدست را تولید خواهند کرد. برای جدا شدن راحت شمع از انواع قالب‌های گفته شده بهتر است قبل از ریختن موم به درون قالب، آن را با مقداری روغن چرب نمود.

 

نتیجه گیری

شرکت سورا صنعت طراح و سازنده ی انواع ماشین آلات شمع سازی با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ، امکان طراحی و ساخت در ارتفاع و ابعاد مورد نیاز شما مشتریان گرامی را دارا می باشد.

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : شمع وارمر,شمع قلمی,دستگاه شمع وارمر,دستگاه شمع قلمی,قیمت دستگاه شمع وارمر سورا صنعت , نویسنده : omid surasanat بازدید : 81 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 17:27

گروه ماشبن سازی سورا صنعت در زمینه طراحی ، ساخت و مشاوره انواع ماشین آلات صنعتی مواد غذایی ، شیمیایی و بهداشتی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

دستگاه‌های کیسه پرکن پودری یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در بسته بندی محصولات صنایع مختلفی مانند: سیمان سازی، گچ سازی، مواد غذایی، خوراک دام و طیور و … می باشد که نسبت به محصولی که بسته بندی می‌کنند، انواع مختلفی دارند. قابلیت دستگاه‌های پرکن در توزین دقیق به هنگام پر کردن مواد پودری و مایعات این امکان را فرآهم می آورد تا با سرعت و دقت بالا در کمترین زمان ممکن کیسه ها را پر کنید.

انواع مختلف دستگاه پرکن

  1. دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک (درب باز)
  2. دستگاه کیسه پر کن گرانولی
  3. دستگاه کیسه پرکن پودری
  4. دستگاه پرکن

 

ویژگی های دستگاه کیسه پر کن


دستگاه کیسه پرکن گرانولی از مهم ترین ماشین آلات پرکن است که برای بسته بندی و پرکردن انواع مواد گرانولی مانند چای، دانه های قهوه، خشکبار، حبوبات، ماکارونی، قند، برنج و … در وزن های 5 تا 20 کیلو گرم و 20 تا 50 کیلو گرم درون کیسه استفاده می‌شود. از تجهیزات همراه دستگاه کیسه پرکن می توان به نوار نقاله ودستگاه دوخت کیسه اشاره کرد .
ویژگی های دستگاه کیسه پر کن سورا صنعت :
• سرعت بارگیری بالا
• رعایت مقررات ایمنی و بهداشتی به هنگام بارگیری
• دقت بالای وزن کیسه های پر شده توسط دستگاه
• به حداقل رساندن نیروی انسانی در خطوط تولید
• صرفه جویی فوق العاده در هزینه های تولید و در نتیجه هزینه کمتر به دلیل ظرفیت بیشتر و نیروی انسانی کمتر
• دارای نمایشگر لمسی و سیستم PLC
• استفاده از سیستم وزن کشی لودسل
• استفاده از استیل در تمام بخش های درگیر با محصول
• استفاده از رنگ الکترواستاتیک درشاسی دستگاه
• دارایی گارنتی 12 ماهه
• 124 ماه خدمات پس از فروش
• نمایش وضعیت عملکرد دستگاه
• دارای سیستم عیب یاب داخلی
• دارای شمارنده تعداد کیسه های پر شده
• امکان ارسال دستگاه به سراسر کشور
گروه ماشین سازی سورا صنعت آماده همکاری با ارگان های مختلف جهت تامین انواع دستگاه کیسه پر کن تک توزین و دو توزین می باشد.

کاربرد دستگاه کیسه پر کن

پر کردن کیسه ها، جعبه ها از مواد گرانولی و یا پودری. البته پیش از سفارش باید مشخص کنید که برای مواد اولیه پودری می خواهید یا مواد گرانولی! مواد گرانولی مانند حبوبات انواع لوبیا و  نخود و لپه، خشکبار، برگه زردآلو، انجیر خشک شده تخمه و آجیل، غلات، قند و شکر و … این دستگاه 0.5 اسب هست که برای موتور نوار نقاله آن مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایای استفاده از سیستم های کیسه پرکن

این دستگاه ها طیف وسیعی از مزایای فنی و عملی را ارائه می دهد که عبارتند از:

  • مشتری پسند تر بودن بسته بندی پاکتی به جای بسته بندی کیسه های سر دوخت شده
  • سرعت پر کردن بالا
  • افزایش راندمان تولید
  • مقدار هوادهی کم در هنگام پر کردن که منجر به بسته بندی با تراکم بالا می شود
  • یک درب دسترسی ، دسترسی آسان را برای تمیز کردن و نگهداری موثر فراهم می کند
  • حداقل ریزش
  • قابلیت تنظیم دستگاه برای سایز های مختلف پاکت و اندازه های مختلف کیسه
  • پر کردن مداوم مواد بدون گرفتگی را فراهم می کند
  • گرد و غبار به حداقل می رسد
  • ویژگی درپوش خودکار، زمان فرآیند را کاهش می دهد
  • هزینه های جابجایی مواد را کاهش می دهد

 

قیمت انواع دستگاه پر کن

گروه ماشین سازی سورا صنعت با سال ها تجربه در زمینه تولید تجهیزات مهندسی  و به عنوان سازنده دستگاه های بسته بندی انواع بالابر ، کیسه پر کن، نوار نقاله ، توزین و … توانسته همواره رضایت مشتری را مد نظر قرار دهد. دستگاه پر کن از جمله تولیداتی است که با بهترین فناوری مهندسی طراحی شده است و با دارا بودن تضمین کیفیت و قیمتی استثنایی از سوی شرکت ماشین سازی سورا صنعت با گارانتی محصولات باعث جذب اعتماد مشتریان خود شده است.

با توجه به توان موتور مورد استفاده در دستگاه و اینکه قطعات آن تولید در داخل باشد و یا وارداتی باشد ممکن است قیمت دستگاه پر کن متفاوت باشد. از انجایی که گروه ماشین سازی سورا صنعت سازنده انواع و اقسام دستگاه‌های پر کن است، این محصولات را با قیمتی مناسب وارد خط تولید خود کرده و عرضه می‌کند.

برای تهیه و خرید دستگاه پرکن می‌توانید با شماره تلفن09397700612 تماس بگیرد.

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت , نویسنده : omid surasanat بازدید : 78 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 12:20